Navigations :
Entry | Kawan Sampai Mati | Facebook

Thursday, January 3, 2013

Hmm sedih siut Y.Y

 
Malam tahun baru ,,
haishh..
arghh...
failed..
Aku nak wish tepat 12 a.m - 1 Januari 2013
tp aku terlupa..
serius aku xsedar masa tu...
tu x sedih lagi..
aku tebus kesalahan aku..
amekaw..
wish new year panjang gila vavi lebih 5 page aku mcj.
Alhamdulilah dy gembira dan suka dngn wish tu..
Lepas tu mcj mcj mcj..
Pehh aku tertidur..
Aku kalau mcj mesti tertidur kalau ats tilam Y.Y
Aku nk call kau mlm tu..
nk call..
argh
kecewa kecewa kecewa..
Cerita bertambah sedih bila..
bila esoknya gua bngun pukul 1 pagi..
Lepas Subuh tidur balik..
pastu terjaga..
baring kt sofa depan tv..
pehh bole tertidur..
bangun bangun ..
berduyun-duyun awak mcj..
awakkkk...
tskk tskk..
ampun sori maaf..
sy x sngaja..
mcj dy semua nk sedih..
makin bertambah sedih cerita aku ni..
tutup telinga klo x ngis..
Semoga awak jd pelajar cemerlang.
Jngn nakal kt skola..
sy xde..
jage diri dan comel selalu..
Sekian .


2 comments: